Nové e-mailové notifikácie zvyšujú počet dokončených platieb

Predchádzajte problémom a získajte viac dokončených platieb. Technické alebo iné ťažkosti na strane zákazníka môžu nákupný proces prerušiť, nové pokročilé e-mailové notifikácie platcovi umožňujú, aby platbu jednoducho dotiahol do konca.

Zádrhel môže prísť kedykoľvek, obzvlášť vo chvíli, kedy ho človek čaká najmenej. A tak keď zákazník platí v e-shope, akurát ho postihne výpadok v internetovom pripojení. Alebo zistí, že vyčerpal limit na karte. Prípadne omylom zatvoril okno internetového prehliadača. Platbu tak nedokončí a obchodník prichádza o tržby. Takému scenáru bránia nové e-mailové notifikácie, ktoré platobná brána kupujúcemu posiela.

Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu kupujúci platbu nedokončí, chodia mu do e-mailovej schránky pripomienky s dotazom, vďaka ktorému sa môže jednoducho vrátiť do nákupného procesu a čiastku uhradiť. Sám si pritom vyberie platobnú metódu, nový pokus teda funguje aj v prípade, keď napríklad dosiahol denného limitu na platobnej karte.

e-mailové notifikácie

Spôsob zasielania notifikácií si môže obchodník nastaviť pre každý e-shop zvlášť v Klientskom portáli, pričom od 1. októbra 2024 bude základným nastavením pokročilé zasielanie. Pri ňom môžu kupujúcemu prísť až tri upozornenia na nedokončenú platbu v závislosti na nastavení expirácie. Hneď ako zákazník platbu dokončí, prípadne ju on alebo obchodník zruší, príde mu finálne potvrdenie.

E-mailové notifikácie ponúkajú kupujúcemu jednoduchú možnosť, ako dokončiť platbu, ktorá sa mu na prvý pokus z akéhokoľvek dôvodu nepodarila. Obchodu tak pomáhajú k ešte vyššiemu počtu dokončených platieb, a teda k vyšším tržbám.

Podrobnosti o fungovaní e-mailových notifikácií a možnosti ich nastavení nájdete na stránkach podpory Comgate.